مدیرکل بهزیستی استان تهران:اطلاع رسانی بهنگام روابط عمومی، به سازمان پویایی می بخشد


اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی به سازمان پویایی می بخشد.
ظاهر رستمی مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران در نشست مسئولان روابط عمومی شهرستانهای استان گفت: خلاقیت روابط عمومی در این است که به موقع اطلاع رسانی کند و به سازمان پویایی ببخشد. به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان تهران وی با بیان اینکه اگر اخبار فعالیت های یک سازمان منتشر نمی شود این نشانه ضعف روابط عمومی است،  گفت: در صورتی که روابط عمومی سازمانی ضعف داشته باشد کل مجموعه با مشکل مواجه می شود. رستمی افزود: روابط عمومی باید با ایجاد همدلی و همفکری بین کارکنان و مدیران سازمان موجبات موفقیت بیشتر مجموعه را فراهم كند، تا هر فرد در سازمان درخدمت مجموعه باشد. وی با بیان اینکه روابط عمومی قوی باید در انعکاس اخبار سرعت داشته باشد گفت: اتفاقات و فعالیتهای سازمان تنها به وسیله روابط عمومی منتقل می شود تا مدیریت رسانه ای قابل اعمال باشد، در همین زمینه داشتن ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی برای کارکنان روابط عمومی بسیار ضروری است.
وی افزود: سطح انتظار از روابط عمومی بالا است و مجموعه سازمان باید روابط عمومی را در رسیدن به اهدافش که همان برنامه های جاری و آینده سازمان است حمایت کند.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیاز به اصلاحات جدی در سازمان به شدت احساس می شود، گفت: تقوای فردی همراه با تقوای سازمانی برای هر کارمندی ضروری است و نداشتن تقوای سازمانی موجبات نارسایی در خدمت رسانی را فراهم می کند.
وی با تأکید بر اهمیت خلاقیت و نوآوری ابراز داشت: سازمان زمانی موفق خواهد بود که خرد جمعی بر آن حاکم باشد و مدیران از مشورت با همکاران ترسی نداشته باشند و از طرفی مانع خلاقیت و نوآوری کارمندان نشوند.
در ادامه این نشست مسائل و مشکلات روابط عمومی و پیشنهادات مسئولان شهرستان ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.