سود سهام عدالت مددجویان بهزیستی استان تهران پرداخت می‌شود




عبداله اميري،‌معاون پشتيباني سازمان بهزيستي استان تهرانمعاون پشتيباني سازمان بهزيستي استان تهران از پرداخت سود سهام عدالت مددجويان بهزيستي خبر داد و افزود: سود سهام عدالت 38 هزار مددجوي بهزيستي استان تهران به ازاي هر نفر 80 هزار تومان پرداخت می شود.
اميري اظهار داشت: مستمري بگيران مي‌توانند از 12 بهمن‌ماه تا 10 اسفندماه سال جاري، با همراه داشتن كارت شناسايي معتبر و مراجعه به مراكز بهزيستی كه در آن پرونده دارند، حواله بانكي که در آن زمان مراجعه و نام بانكي كه بايد به آن مراجعه كنند درج شده است، را دريافت كنند. وي خاطر نشان كرد: تمامي شعب بانك معرفی شده در حواله، موظف هستند سود مشخص شده را نقدي به مراجعان پرداخت كنند. اميري افزود: مشمولان دريافت سود سهام عدالت مي‌توانند در زمان تعیین شده و يا پس از آن تا 10 اسفندماه به بانك مراجعه كنند.
معاون پشتیباني بهزيستي استان تهران گفت: در شهرهاي كوچك اداره‌ بهزيستي شهرستان ها و در شهرهاي بزرگي مثل تهران، مجتمع‌هايي كه مددجويان در آن پرونده دارند حواله‌هاي بانكي پرداخت سود سهام را به مددجويان تحويل مي‌دهند. وي ادامه داد: در شهرها، بانك‌هاي صادرات و سپه و در روستاها بانك كشاورزي و پست بانك با دريافت حواله‌هاي مددجويان و با توجه به زمان درج‌شده در آن سود سهام را پرداخت مي‌كنند.
شایان ذکر است که اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه پرداخت دومین مرحله سود سهام عدالت مددجویان،در روزنامه ها منتشر می شود.