دنیای مجازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی


2 سالي هست كه به عضويت سايت متخصصين درآمدم. اين سايت امكان اين را فراهم كرد كه با دوستان قديمي زيادي مجددا ارتباط بگيرم. حتي يكبار وسوسه شدم از بانك ايميلم استفاده كنم و در مسابقه دعوت از متخصصيني كه عضو اين سايت نيستند،‌ شركت كنم و طي يك ماه در "دعوت متخصصين" به اين سايت مقام اول را كسب كردم. از اين رهگذر دوستان زيادي كه تخصص روابط عمومي داشتند به جمع دوستانم اضافه شدند و ارتباط هاي بسيار خوبي هم با اين متخصصان برقرار شد. مجري تلويزيوني، تجربه هاي جديد روابط عمومي و ارتباط مستمر با دوستان قديم و جديد همه ماحصل اين ميل نگاري و مسابقه بود.
شايد اين ميلي كه امروز به دستم رسيد هديه و جايزه آن اتفاق باشد. هر چه هست كار خداست، خدا كمك كرد يك پنجره جديد براي كمك به سازمان پيدا كنم.
يكي از خدمات اين سايت ارسال اخباري است كه اعضا نسبت به آن اشتياق زيادي نشان داده اند و دفعات بازديد زيادي از آن به عمل آمده است.
امروز هم  ميلي رسيد كه در اين ميل از اعضا خواسته شده بود كه در يك حركت انساندوستانه شركت كنند. اين دعوت نامه تا زماني كه يادداشتي از من در آن ثبت شد بيش از 600 بار بازديد شده بود و همه بازديدكنندگان نظرات زيادي نسبت به انجام اين حركت ابراز كرده بودند. در اين دعوت نامه از اعضا خواشته شده بود در برنامه اي هماهنگ از "مركز توانبخشي نمونه" يكي از مراكز سازمان كه در زمينه نگهداري معلولان و كم توانان خدمت رساني مي كند، بازديدي به عمل آيد. اين دعوت نامه فرصتي شد كه روابط عمومي بهزيستي استان هم ظرفيت هاي مشاركت هاي مردمي در اين زمينه را به اعضاي سايت معرفي كند.
اين پست را بخوانيد.