بهزیستی استان تهران گواهینامه بین‌المللی ایزو 9002 دریافت کرد


سازمان بهزيستي استان تهران و اداره‌هاي بهزيستي تهران و شميرانات گواهينامه بين‌المللي ايزو 9002 مديريت كيفيت را دريافت كردند.

مهناز كاشي مسئول تحول اداري بهزيستي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: استفاده از روش‌هاي نوين مديريتي همراه با مستندسازي فعاليت‌هاي سازمان از جمله مواردي است كه بهزيستي استان تهران به آن دست‌يافته است وي ادامه داد: 63 فرآيند سازمان در قالب چارت سازماني، مستند و عملكرد حوزه‌ها در هر سه‌ ماهه بايد مكتوب شود. كاشي با اشاره به اينكه اين شيوه مديريتي انتقال تجربه‌هاي كاركنان را به همكاران جديد ممكن مي‌سازد افزود:در قالب اين سيستم،‌هدف‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت هر بخش در دوره زماني بايد مشخص شود و دلايل دست نيافتن به اهداف نيز بايد تشريح مي‌شود تا اقدام اصلاحي لازم صورت گيرد.

مسئول تحول اداري بهزيستي استان تهران در بخش ديگري از اين گفتگو مهمترين اين شيوه مديريتي را ارتقا كيفيت خدمات سازمان عنوان كرد و گفت: به جز شهرستان‌‌‌هاي تهران و شميرانات، شهرستان كرج نيز براي سومين سال موفق به اخذ اين گواهينامه شده ات و در سال جاري نيز ساير شهرستان‌ها براي دريافت اين گواهينامه اقدام مي‌كنند.