« امید» مرهمی بر دردهای کودکان بیمار


درمان كودكان محروم توسط گروهي از پزشكان  مجرب داخلي با همكاري تيم‌هاي متخصص اعزامي از كشور فرانسه هدف اصلي مؤسسه خيريه زنجيره اميد است كه از ابتداي تاسيس در سال 1386 تاكنون با كمك پزشكان داخلي و خارجي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و شركت شهر سالم شهرداري توانسته حدود 366 كودك بيمار نيازمند را تحت پوشش مالي و درماني قرار دهد. اين مؤسسه در سال جاري با امضاي توافقنامه با سازمان بهزيستي يكهزار كودك بي بضاعت را تحت پوشش درماني خود مي‌گيرد. فعاليت‌هاي اين مؤسسه در سه رشته جراحي قلب و بيماري‌‌هاي كودكان، جراحي ارتوپدي و روانشناسي در راستاي درمان كودكان نيازمند در سطح كشور بدون در نظر گرفتن نژاد، دين و مليت انجام مي‌شود.

مؤسسه خيريه زنجيره اميد در جهت درمان كودكان محروم برنامه‌هايي را مد نظر قرار داه كه از آن جمله آموزش به صورت دوره‌هاي كوتاه مدت در مراكز درماني و آموزشي و دوره هاي بلند مدت در تخصص‌هاي خاص كودكان در خارج از ايران، ارتقاي سطح كيفي تكنيك و تجهيزات در مراكز درماني با همكاري حاميان مالي فعال بين المللي و ساخت مركز درماني مغز و اعصاب كودكان مي‌باشد.

مدير عامل مؤسسه زنجيره اميد با اشاره به برپايي بازارچه خيريه گفت: بازارچه خيريه مؤسسه زنجيره اميد امسال با هدف جذب حاميان مالي و معرفي بيشتر اين مؤسسه به جامعه خيرين به منظور تامين بخشي از هزينه‌هاي درمان كودكان بيمار بي بضاعت برگزار شد.

مريم مرعشي افزود: اين بازارچه توسط مؤسسه زنجيره اميد و با همكاري سازمان بهزيستي استان تهران در قالب 40 غرفه و در محل پارك قيطريه به مدت چهار روز داير بود.

وي يادآور شد: در اين بازارچه دو غرفه به سازمان بهزيستي استان تهران جهت فروش توليدات مددجويان سازمان و نيز براي تبليغات واحد مشاركت‌ها اختصاص يافت.

موسسه خيريه زنجيره اميد يك مؤسسه خيريه بين المللي است كه با امضاي توافقنامه همكاري با مؤسسه خيريه بين المللي زنجيره اميد كشور فرانسه فعاليت هاي خود را آغاز كرده و بخش عمده هزينه‌هاي خود را از طريق حاميان مالي داخلي و خارجي تامين مي كند.