ثبت نام دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربری از ۲۸ شهریور ماه آغاز می شود



ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه ۲۸ شهریورماه آغاز وتا روز جمعه ۳ مهرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکترعبدا… افشار ، معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در ۱۳۹ کدرشته ، ۱۸۰۱ کدرشته محل ، ۳۹۸ مرکز آموزش علمی کاربردی ، ۳۰ استان و ۱۵۰ شهر در سراسر کشور انجام می پذیرد .

وی تصریح کرد: پذیرش این دوره در۴ گروه صنعت با ۵۴ کدرشته و ۶۹۹ کدرشته محل ، مدیریت و خدمات اجتماعی با  ۵۰ کدرشته و ۷۹۹ کدرشته محل ، کشاورزی با ۱۷ کدرشته و ۳۸ کدرشته محل و فرهنگ و هنر با ۱۸ کدرشته و ۲۸۵ کدرشته محل انجام می شود.
دکترافشار در ادامه اظهار داشت :  متقاضیان می بایست در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور ، دفترچه های ثبت نام را دریافت نموده و به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی  سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود : پذیرش در دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی بر اساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی ، سهمیه شاغل ، آزاد و ایثارگر انجام می‌شود.
دکتر افشار در خاتمه اظهار داشت: داوطلبان مرد می بایست دارای کارت پایان خدمت یا معافیت باشند.
دانشگاه علمی ـ کاربردی سازمان بهزیستی استان تهران با جذب دانشجو در سه رشته، کار خود را آغاز می کند
دکتر محسن فتاپور مدیر دانشگاه علمی کاربردی سازمان بهزیستی استان تهران نیز در گفتگویی در خصوص تعداد رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی استان تهران اظهار داشت: با ثبت نام متقاضیان تحصیل در سه رشته تربیت مربی خانه کودکان و نوجوانان، تربیت مربی پیش از دبستان و رشته مدیریت خانواده این دانشگاه از مهرماه سال جاری کار خود را آغاز می کند.