ضیافت افطاری در مرکز سالمندان حدیث عشق برگزار شد


ضیافت افطاری در مرکز سالمندان حدیث عشق شهرستان شهریار با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی،  امام جمعه صباشهر، ریاست شورای صبا شهر و معاون امور پشتیبانی سازمان بهزیستی استان تهران و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان شهریار، در این مراسم، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از پرسنل بهزیستی و کارکنان مرکز سالمندان حدیث عشق، گفت: افرادی که از نظر مالی تامین هستند باید به این قشر معلول که از نظر جسمی دچار مشکل می باشند، کمک مالی کرده و همچنین، به بهزیستی نیز یاری رسانند تا این سازمان بتواند خدمات ارزنده تری را به جامعه هدف خود ارائه کند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، برنامه ای با حضور هنرمندان موسیقی سنتی و پاپ، هنرنمایی یک دختر شش ساله در مدح حضرت علی (ع) و گروه سرود ۱۸ نفره معلولان ذهنی آموزش پذیر مرکز دکتر علی شریعتی اجرا شد.
این گزارش می افزاید: در این مراسم، همچنین، از ایثارگران و جانبازان اداره بهزیستی شهرستان شهریار با اعطاء لوح سپاس و هدایایی توسط نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاونت پشتیبانی سازمان بهزیستی استان تهران و رییس اداره بهزیستی این شهرستان قدردانی شد.