همزمان با دهه فجر 24 طرح و پروژه عمرانی بهزیستی استان تهران به بهره برداری می رسد


مسئول روابط عمومی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: در دهه فجر امسال 24 پروژه و طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف پیشگیری، توانبخشی و امور اجتماعی به بهره برداری می رسد.
محمود حق وردی افزود: از مهمترین پروژه های بهزیستی استان تهران، "مجتمع بهزیستی شهید ارشاد کرج" و "مجتمع بهزیستی شهرستان کهریزک ری" هستند که در قالب مراکز دولتی و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با اعلام خبر افتتاح 2 روستامهد در شهریار و شهرقدس گفت: در حوزه امور اجتماعی 2 مرکز شبه خانواده پسران نیز آغاز به کار می کنند.
وی از گشایش 4 مرکز ترک اعتیاد در حوزه پیشگیری خبر داد و گفت: مرکز "سرپناه شبانه" و "مرکز اقامتی میان مدت" جمعیت تولد دوباره در زمینه درمان اعتیاد و "2 پایگاه سلامت روان" در زمینه آسیب های اجتماعی خدمات خود را آغاز می کنند.
مسئول روابط عمومی سازمان بهزیستی استان تهران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت مراکز غیردولتی اظهار داشت: در حوزه توانبخشی نیز 10 مرکز در زمینه های "توانبخشی بیماران روانی مزمن"، "توانبخشی و آموزش معلولین ذهنی زیر 14 سال"، "کارگاه های حمایت شده تولیدی"، "توانبخشی و نگهداری روزانه سالمندان" و "توانبخشی و آموزش معلولین ضایعه نخاعی" به بهره برداری می رسند.