الگو قرار دادن زندگی فاطمه (س) در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است


مديركل سازمان بهزيستي استان تهران گفت: الگو قرار دادن نگاه و زندگي حضرت فاطمه (س) در مسائل اجتماعي در كاهش بروز مشكلات و آسيب‌هاي اجتماعي مؤثر است.

ظاهر رستمي، در همايش تجليل از بانوان برگزيده بهزيستي استان تهران افزود: تحقيق در زندگي اجتماعي بانوي بزرگوار دو عالم و الگو قرار دادن آن، توسط مددكاران و روانشناسان اين سازمان در ارتقاي سطح خدمت رساني به مددجويان نقش بسزايي دارد.

وي اظهار داشت: همچنين، به زندگي اين بانوي بزرگوار در اقتصاد خانواده و دفاع از ولايت به عنوان الگو بايد توجه ويژه شود.

مديركل سازمان بهزيستي استان تهران تأكيد كرد: بر اين اساس، با تطبيق زندگي حضرت فاطمه (س) با زمان حال به عنوان الگو، مي توان در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي گامي مؤثر برداشت.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي بهزيستي استان تهران و نقش برجسته آن در خدمت رساني به مددجويان، گفت: فعاليت‌هاي سازمان بهزيستي استان تهران در يك سال اخير نسبت به سال‌هاي گذشته رشد چشمگيري داشته اما بايد همچنان اين روند رو به رشد به منظور توسعه استان در بعدهاي مختلف ادامه يابد.

رستمي يادآور شد: با افزايش روحيه اميدواري در كاركنان، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و بالا بردن قدرت برنامه ريزي مي توانيم براي كمك و خدمت‌رساني بهينه به جامعه هدف، مسوولان و كاركنان موفقي داشته باشيم.

همايش تجليل از بانوان برگزيده سازمان بهزيستي استان تهران به مناسبت گراميداشت روز زن در سالن خانه معلم منطقه 3 آموزش و پرورش برگزار شد.

در اين همايش از 32 بانوي برگزيده بهزيستي استان تهران با اهداي لوح تقدير و اعطاي جوايز معنوي سفر به سوريه تجليل شد.