بهترین خاطره‌ام پیگیری ساخت مسکن مددجویان است


خانم آرزو محمدی از دیگر همکاران بهزیستی است که از سال 68 در مرکز شهدای بدر روستای جوادآباد ورامین مشغول به خدمت است، او کار خود را ابتدا با مدرک کودکیاری به عنوان مربی آغاز کرده و هم اکنون به عنوان مسئول و مددکار اجتماعی مجتمع فعالیت می­کند. خانم محمدی درباره مشکلات ادامه تحصیلش گفت: «با توجه به بیماری پولیومیلیت (فلج اطفال) که داشتم، کار همراه با تحصیل برایم بسیار سخت بود اما با همین شرایط 4 سال با سختی فراوان به دانشگاه رفتم و اکنون که با سواد بیشتر، مشکلات مددجویان را بهتر می­توانم رفع کنم خرسند هستم.»

وی از همکاران می­خواهد که از کار در بهزیستی خسته نشوند و در جهت تأمین خواسته­های مددجویان تا جایی که ممکن است تلاش کنند.

بهترین خاطره برای این همکار تلاشگر بهزیستی که در دورترین نقطه استان مشغول به خدمت است پیگیری ساخت مسکن مددجویان و سکونت آنها در این منازل است. مسئول مجتمع شهدای بدر جوادآباد ورامین از مسئولان سازمان می­خواهد تا به مشکلات کارکنان بهزیستی توجه بیشتری داشته باشند، حقوق اندک کارمندان مشکلات بسیاری را برای آنها ایجاد کرده است. هم اکنون بسیاری از کارمندان با مشکل مسکن مواجه­اند که باید از آنها حمایت کرد.

مجتمع بهزیستی شهدای جوادآباد از توابع شهرستان ورامین در سال 64 تأسیس شده است و با 5 کارمند خدمات لازم را به 350 مددجو ارائه می­دهد.