مهلت ثبت‌نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار تا ۲۶ شهریور تمدید شد


سرپرست دفتر زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور گفت: مهلت ثبت‌نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار یک هفته یعنی تا ۲۶ شهریور تمدید شد.
سعید براتی سده اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام سهام عدالت برای زنان سرپرست خانوار غیر تحت پوشش و غیر شاغل و نیز زنان تحت پوشش مؤسسات خیریه که وظیفه ثبت نام آنها به سازمان بهزیستی محول شده بود بنابر اطلاعی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرد بنا بود تا ۱۹ شهریور باشد که به دلیل استقبال و حجم مراجعان این مهلت تا یک هفته یعنی تا ۲۶ شهریور تمدید شد.
وی افزود: در بعضی استانها و شهرها مانند تهران که حجم مراجعه کننده زیاد است امروز تعداد مراکز ثبت‌نامی را افزایش خواهیم داد و اسامی این مراکز را از طریق رسانه ملی به مردم اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر در شهر تهران ۲ مرکز وجود دارد.
براتی ادامه داد: اگر تا پس از ۲۶ شهریور باز هم در شهر تهران ازدحام بود واجدین شرایط مطمئن باشند تا آخرین ثبت نام انجام نشود، لیست بسته نخواهد شد. لذا خواهشمندیم واجدین شرایط با صبر مراجعه کنند و ایجاد ازدحام نکنند.
وی تصریح کرد:‌ در رابطه با ثبت‌نام زندانیان آزاد شده و خانواده‌هایشان، افرادی که حق بیمه بیکاری می‌گیرند، کارگران ساختمانی و قالیبافان سازمان بهزیستی مسئولیتی ندارد و از آنها ثبت نام نمی‌کند و طبق اطلاع سازمان خصوصی سازی قالیبافان به وزارت تعاون، زندانیان آزاد شده به مراکز اعلام شده از سوی سازمان زندانها، کارگران ساختمانی و کارگرانی که بیمه بیکاری می‌گیرند به وزارت مسکن و سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند.
وی افزود: بهزیستی فقط کارمندان، پرسنل و افراد مددجو معرفی شده از سوی مؤسسات خیریه که از بهزیستی، سازمان اوقاف یا نهادهای دیگر مجوز دارند را ثبت‌نام می‌کند.